Service og reklamation



Service


Når vi har installeret din legeplads, står alt snorlige. For at have den højeste sikkerhed på legepladsen samt bevare den langvarige funktionalitet og holdbarhed bedst muligt anbefaler vi en årlig servicegennemgang.

Elverdal kan servicere alle lege- og aktivitetspladser, hvor vi gennemgår hele området.

Ønsker du at bestille et servicebesøg eller vide mere herom, kan du læse mere om dine muligheder under serviceaftaler.




Reklamation


En legeplads skal altid være i orden, og særligt sikkerheden skal være i top. Dog får alle producenter reklamationer, og når vi en sjælden gang oplever at modtage en reklamation, er det centralt for os at få udbedret fejl så hurtigt som muligt.


Oplever du mod forventning en fejl eller mangel på et af vores produkter, beder vi dig om at henvende dig på hos vores reklamationsafdeling.

For at løse problemet hurtigst muligt og give den bedst mulige service beder vi om følgende informationer:

1) Kort forklaring af fejlen
2) Billeder både et nærbillede af fejlen og et billede af hele produktet
3) Oplysninger fra typecertifikat (mærket siddende på redskabet, her er også påtrykt produktionsnummeret)
4) Kontakt-oplysninger (firmanavn, dit navn, telefonnummer og e-mailadresse)
5) Kopi af faktura inkl. oplysninger om produktionsår

Efter reklamationen er modtaget hos Elverdal, vil vores serviceafdeling gennemgå dit materiale og hurtigst muligt give dig en tilbagemelding.




Vil du tale med vores serviceafdeling?

Du bevarer den højeste sikkerhed på legepladsen og den langvarige funktionalitet og holdbarhed bedst muligt med en årlig servicegennemgang.

Kontakt serviceafdelingen